Szanowni Państwo,
koniec wakacji już za chwilę, mamy nadzieję, że wszyscy wracamy do Szkoły wypoczęci.
Informujemy, że Rada Pedagogiczna kończąca rok szkolny 2021/22, na której przeprowadzimy klasyfikację uczniów po egzaminach klasyfikacyjnych i poprawkowych odbędzie się 31.08.2022 r. (środa) o godz. 15.00 na Połczyńskiej 56, Scena Foyer.
Rada odbędzie się wyłącznie stacjonarnie, NIE będzie dostępu na ZOOM-ie.
W związku z przejściem Szkoły na system stron gov.pl stare strony Szkoły otrzymały status “archiwalne” i nie będą dalej aktualizowane.
Pod adresem https://bednarska.art.pl/pracownicy/ utworzona została nowa strona "Dla pracowników" do której dostęp możliwy jest wyłącznie po zalogowaniu.
Szczegółowe informacje n/t danych logowania się do nowej strony zostały wysłane na służbową pocztę elektroniczną. Prosimy o zapoznanie się z przesłanymi informacjami.
Dyrekcja ZPSM
Szanowni Państwo,
przed nami wakacje, życzymy wszystkim udanego wypoczynku.
Informujemy jednak, że Rada Pedagogiczna kończąca rok szkolny 2021/22, na której przeprowadzimy klasyfikację uczniów po egzaminach klasyfikacyjnych i poprawkowych odbędzie się 31.08.2022 r. (środa) o godz. 15.00 na Połczyńskiej 56, Scena Foyer.
Rada odbędzie się wyłącznie stacjonarnie, NIE będzie dostępu na ZOOM-ie.
Dyrekcja ZPSM
Kadry - godziny przyjęć interesantów
W okresie 01.07-23.08 proszę o kontakt wyłącznie drogą mailową - kadry@bednarska.art.pl
Polski Ład - zmiany w podatkach od 2022 r.
16 listopada 2021 r. Prezydent RP podpisał ustawę zwaną potocznie „Polskim Ładem”. Zawarte w niej rozwiązania wejdą w życie od 1 stycznia 2022 r. Zawiera ona szereg zmian podatkowych, które wpłyną na wysokość wynagrodzeń.
Proszę o zapoznanie się z poniższym informatorem.
Zwolnienia lekarskie
Obowiązkiem pracownika jest niezwłoczne powiadomienie pracodawcy o nieobecności spowodowanej chorobą. Powiadomić należy jedną z osób:
- dyr. Julita Kosińska (zpsm@bednarska.art.pl, tel. 509 691 502)
- Katarzyna Zimak (kadry@bednarska.art.pl, tel. 506 072 441)
Do pobrania:
- wzór wniosku o zasiłek opiekuńczy (dla osób biorących zwolnienie lekarskie z tytułu opieki nad chorym członkiem rodziny)
- wzór wniosku o zasiłek opiekuńczy (dla osób biorących zwolnienie lekarskie z tytułu opieki nad chorym dzieckiem)
Aktualizacja danych pracownika
Formularz do aktualizacji
Powiadomienia o zmianie danych osobowych należy dokonać przy pomocy powyższego formularza.
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - pdf
- załącznik-nr-3 - oświadczenie pracownika o dochodach - docx, pdf
- załącznik-nr-4 - oświadczenie emeryta - docx, pdf
- załącznik-nr-6 - wniosek o dofinansowanie-wypoczynku - docx, pdf
- załącznik-nr-7 - wniosek o zapomoge - doc, pdf
- załącznik-nr-9 - wniosek zima dla emeryta - docx, pdf
- załącznik-nr-10 - umowa pozyczki - docx, pdf
- załącznik-nr-11 - poręczyciele do umowy pozyczki - docx, pdf
- wniosek o udzielenie pomocy zdrowotnej - doc, pdf
- wniosek o zasiłek opiekuńczy (dla osób biorących zwolnienie lekarskie z tytułu opieki nad chorym członkiem rodziny) - pdf
- wniosek o zasiłek opiekuńczy (dla osób biorących zwolnienie lekarskie z tytułu opieki nad chorym dzieckiem) - pdf
- wniosek indywidualny nauczyciela o przyznanie dofinansowania do pozaszkolnej formy doskonalenia zawodowego - pdf, docx
- ewidencja przejazdu samochodem prywatnym - pdf
- wniosek o udzielenie pomocy zdrowotnej - docx, pdf
- oswiadczenie - opieka nad dzieckiem do lat 14, art. 67e kn.docx
- oswiadczenie - opieka nad dzieckiem do lat 14, art. 188 kp.docx
- wniosek - opieka nad dzieckiem do lat 14, art. 67e kn.docx
- wniosek - opieka nad dzieckiem do lat 14, art. 188 kp.docx
- Elektroniczny formularz wniosku o urlop okolicznościowy
- Elektroniczny formularz wniosku o urlop wypoczynkowy /administracja i dyrekcja/
- DZIENNIK ELEKTRONICZNY - link
- Wypełnianie dziennika - instrukcja (pdf)
- Film instruktażowy dla nauczycieli z opisami dotyczącymi naszej Szkoły (film otwiera się w nowym oknie)
- duży plik (jakość HD) do oglądania w komputerze - link
- mniejszy plik do oglądania na urządzeniach przenośnych - link - instrukcja dodawania oceny cząstkowej - film
- instrukcja dodawania notatki o zagrożeniu ucznia - film
- instrukcja dodawania oceny klasyfikacyjnej (zajęcia indywidualne) - film
- instrukcja dodawania oceny punktowej z przesłuchania semestralnego (zajęcia indywidualne) - film
- instrukcja dodawania oceny końcoworocznej - film
- informacje o zagrożeniach i przewidywanych ocenach końcowych - instrukcja pobierania informacji o ocenach ucznia - film
- Dostęp do zakładki Tablica Ogłoszeń w dzienniku elektronicznym:
- moduł zadań domowych - instrukcja
Nauczanie zdalne, aplikacja ZOOM - instrukcje
- Proszę zapoznać się z bardzo dobrym filmem instruktażowym pod adresem https://youtu.be/PL6wGPFlRVI
- Konto na platformie ZOOM zarejestrować należy na służbowy adres email (w domenie @bednarska.art.pl; jeżeli jeszcze ktoś nie pobrał takiego adresu pilnie zapraszamy do kadr).
- Adres bednarska.art.pl jest zarejestrowany jako adres jednostki edukacyjnej i na czas pandemii COVID nie obowiązuje ograniczony do 40 minut limit czasu pojedyńczego spotkania on-line.
- z informatykiem szkolnym Piotrem Aseerem, it@bednarska.art.pl, tel. 606 733 311
- lub z wicedyrektorem Adamem Cegielskim, jazz@bednarska.art.pl, tel. 601 302 661
Rok szkolny 2021-22
- Zarządzenie Dyrektora 20/2021/22 z dn. 9.06.2022 r. w sprawie zwołania Rady Pedagogicznej (pdf)
- Zarządzenie Dyrektora 19/2021/22 z dn. 9.06.2022 r. w sprawie zwołania Rady Pedagogicznej (pdf)
- Zarządzenie Dyrektora nr 18/2021/22 z dn. 13.04.2021 w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia egzaminów promocyjnych (pdf)
- Zarządzenie Dyrektora nr 17/2021/22 z dn. 13.04.2021 w sprawie powołania komisji rekrutacyjnych (pdf)
- Zarządzenie Dyrektora nr 3/2021/22 z dn. 15.09.2021 w sprawie wprowadzenia do realizacji Regulaminu funkcjonowania dziennika elektronicznego ZPSM im. F. Chopina w Warszawie (pdf)
- Regulamin funkcjonowania dziennika elektronicznego w ZPSM im. F. Chopina w Warszawie (pdf) - Zarządzenie Dyrektora nr 2/2021/22 z dn. 15.09.2021 w sprawie wprowadzenia do realizacji planu nadzoru pedagogicznego na rok szkolny 2021/22 (pdf)
- Zarządzenie Dyrektora nr 1/2021/22 z dn. 6.09.2021 w sprawie wytycznych MEN, MZ i GiS dla publicznych szkół od września 2021 r. (pdf)
- zalecenia COVID obowiązujące w naszej Szkole 09-2021 (pdf)
- zalecenia COVID - PZH 2021 (pdf)
- zalecenia COVID - używanie rękawiczek (png)
- zalecenia COVID - używanie maseczek (png)
- zalecenia COVID - mycie rąk (jpg)
Rok szkolny 2020-21
Komunikat w sprawie PRACOWNICZYCH PLANÓW KAPITAŁOWYCH
Warszawa, 22 lutego 2021 r.
Szanowni Państwo,
zgodnie z przyjętą ustawą z dnia 04 października 2018 r. o Pracowniczych Planach Kapitałowych (dalej „PPK”), Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. F. Chopina w Warszawie z dniem 01 stycznia 2021 r. przystąpił do programu PPK.
W dniu 25 stycznia 2021 r. Pracodawca wraz ze stroną społeczną dokonał wyboru instytucji finansowej i podpisał umowę o zarządzanie PPK z TFI PZU SA.
W związku z powyższym przygotowaliśmy dla Państwa szereg przydatnych informacji dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych.
Poniżej możecie Państwo zapoznać się ze szczegółami programu oraz skorzystać z zamieszczonych druków m.in. dotyczących zwiększenia składek, przystąpienia czy też rezygnacji z programu. Informacje te zostaną Państwu przesłane również na adres poczty służbowej.
PROSIMY O DOGŁĘBNE ZAPOZNANIE SIĘ Z MATERIAŁAMI O PPK I PODJĘCIE ŚWIADOMEJ DECYZJI O POZOSTANIU W PROGRAMIE.
- Wszyscy pracownicy w wieku od 18 do 55 roku życia (decyduje data urodzenia) zatrudnieni na podstawie umowy o pracę zostali AUTOMATYCZNIE zapisani do PPK. Osoby, które mimo wszystko nie chcą korzystać z możliwości oszczędzania w PPK proszone są o złożenie deklaracji o rezygnacji w nieprzekraczalnym terminie do 12 marca 2021 r. (druk dostępny na stronie szkoły oraz w poczcie służbowej). Deklaracje można złożyć w kadrach, księgowości i obu sekretariatach szkoły.
- Wszystkich pracowników w wieku powyżej 55 roku życia, którzy chcieliby przystąpić do programu, prosimy o złożenie deklaracji o przystąpieniu do PPK w nieprzekraczalnym terminie do 12 marca 2021 r. (druk dostępny na stronie szkoły oraz w poczcie służbowej). Deklaracje można złożyć w kadrach, księgowości i obu sekretariatach szkoły.
- Zgodnie z ustawą do PPK nie mogą przystąpić osoby, które ukończyły 70 rok życia.
Powyższy komunikat w pliku pdf
- STRONA INFORMACYJNA DLA PRACOWNIKÓW I PRACODAWCÓW PRZYGOTOWANA PRZEZ PZU
- OFICJALNA STRONA INFORMACYJNA PFR (POLSKI FUNDUSZ ROZWOJU)
- KALKULATORY PPK
- ULOTKI INFORMACYJNE PPK (pliki pdf)
- DEKLARACJE I WNIOSKI DO POBRANIA - pliki pdf
- Nr 1 - Deklaracja o rezygnacji z dokonywania wplat do PPK
- Nr 2 - Wniosek o zawarcie umowy o prowadzenie PPK dla pracownika 55+
- Nr 3 - Wniosek osoby zatrudnionej o dokonywanie wpłat do PPK
- Nr 4 - Deklaracja uczestnika PPK w zakresie finansowania wpłat podstawowych do PPK
- Nr 5 - Deklaracja uczestnika PPK w zakresie finansowania wpłat dodatkowych do PPK
- Nr 6 Oświadczenie nowego pracownika o zawartych umowach o prowadzenie PPK
- Nr 8 oświadczenie uczestnika PPK o braku zgody na wypłatę transferową
- INNE MATERIAŁY DO POBRANIA