Style Selector
Layout Style
Boxed Background Patterns
Boxed Background Images
Color Scheme

Dla pracowników.

Szanowni Państwo,

koniec wakacji już za chwilę, mamy nadzieję, że wszyscy wracamy do Szkoły wypoczęci.

Informujemy, że Rada Pedagogiczna kończąca rok szkolny 2021/22, na której przeprowadzimy klasyfikację uczniów po egzaminach klasyfikacyjnych i poprawkowych odbędzie się 31.08.2022 r. (środa) o godz. 15.00 na Połczyńskiej 56, Scena Foyer.
Rada odbędzie się wyłącznie stacjonarnie, NIE będzie dostępu na ZOOM-ie.

Ważna informacja n/t strony "Dla pracowników":

W związku z przejściem Szkoły na system stron gov.pl stare strony Szkoły otrzymały status “archiwalne” i nie będą dalej aktualizowane.
Pod adresem https://bednarska.art.pl/pracownicy/ utworzona została nowa strona "Dla pracowników" do której dostęp możliwy jest wyłącznie po zalogowaniu.
Szczegółowe informacje n/t danych logowania się do nowej strony zostały wysłane na służbową pocztę elektroniczną. Prosimy o zapoznanie się z przesłanymi informacjami.

Dyrekcja ZPSM


Szanowni Państwo,

przed nami wakacje, życzymy wszystkim udanego wypoczynku.

Informujemy jednak, że Rada Pedagogiczna kończąca rok szkolny 2021/22, na której przeprowadzimy klasyfikację uczniów po egzaminach klasyfikacyjnych i poprawkowych odbędzie się 31.08.2022 r. (środa) o godz. 15.00 na Połczyńskiej 56, Scena Foyer.
Rada odbędzie się wyłącznie stacjonarnie, NIE będzie dostępu na ZOOM-ie.

Dyrekcja ZPSM

Kadry - godziny przyjęć interesantów

W okresie 01.07-23.08 proszę o kontakt wyłącznie drogą mailową - kadry@bednarska.art.pl


Polski Ład - zmiany w podatkach od 2022 r.
16 listopada 2021 r. Prezydent RP podpisał ustawę zwaną potocznie „Polskim Ładem”. Zawarte w niej rozwiązania wejdą w życie od 1 stycznia 2022 r. Zawiera ona szereg zmian podatkowych, które wpłyną na wysokość wynagrodzeń.
Proszę o zapoznanie się z poniższym informatorem.


Zwolnienia lekarskie

Obowiązkiem pracownika jest niezwłoczne powiadomienie pracodawcy o nieobecności spowodowanej chorobą. Powiadomić należy jedną z osób:
- dyr. Julita Kosińska (zpsm@bednarska.art.pl, tel. 509 691 502)
- Katarzyna Zimak (kadry@bednarska.art.pl, tel. 506 072 441)
Do pobrania:
- wzór wniosku o zasiłek opiekuńczy (dla osób biorących zwolnienie lekarskie z tytułu opieki nad chorym członkiem rodziny)
- wzór wniosku o zasiłek opiekuńczy (dla osób biorących zwolnienie lekarskie z tytułu opieki nad chorym dzieckiem)

Aktualizacja danych pracownika

Formularz do aktualizacji
Powiadomienia o zmianie danych osobowych należy dokonać przy pomocy powyższego formularza.

  • DZIENNIK ELEKTRONICZNY - link
  • Wypełnianie dziennika - instrukcja (pdf)
  • Film instruktażowy dla nauczycieli z opisami dotyczącymi naszej Szkoły (film otwiera się w nowym oknie)
    - duży plik (jakość HD) do oglądania w komputerze - link
    - mniejszy plik do oglądania na urządzeniach przenośnych - link
  • instrukcja dodawania oceny cząstkowej - film
  • instrukcja dodawania notatki o zagrożeniu ucznia - film
  • instrukcja dodawania oceny klasyfikacyjnej (zajęcia indywidualne) - film
  • instrukcja dodawania oceny punktowej z przesłuchania semestralnego (zajęcia indywidualne) - film
  • instrukcja dodawania oceny końcoworocznej - film
  • informacje o zagrożeniach i przewidywanych ocenach końcowych - instrukcja pobierania informacji o ocenach ucznia - film
  • Dostęp do zakładki Tablica Ogłoszeń w dzienniku elektronicznym:
    “”
    “”
  • moduł zadań domowych - instrukcja

Nauczanie zdalne, aplikacja ZOOM - instrukcje

  • Proszę zapoznać się z bardzo dobrym filmem instruktażowym pod adresem https://youtu.be/PL6wGPFlRVI
  • Konto na platformie ZOOM zarejestrować należy na służbowy adres email (w domenie @bednarska.art.pl; jeżeli jeszcze ktoś nie pobrał takiego adresu pilnie zapraszamy do kadr).
  • Adres bednarska.art.pl jest zarejestrowany jako adres jednostki edukacyjnej i na czas pandemii COVID nie obowiązuje ograniczony do 40 minut limit czasu pojedyńczego spotkania on-line.
W razie konieczności pomocy technicznej prosimy o kontakt:
  • z informatykiem szkolnym Piotrem Aseerem, it@bednarska.art.pl, tel. 606 733 311
  • lub z wicedyrektorem Adamem Cegielskim, jazz@bednarska.art.pl, tel. 601 302 661
Oczywiście w nauczaniu zdalnym można także korzystać z innych dostępnych sposobów komunikacji (FaceTime, Messenger, Discord, Skype, WhatsApp, itd), jednak dobrze ustawiona aplikacja ZOOM zapewnia najlepszą jakość przekazywanego dźwięku. Szczegółowa instrukcja ustawienia aplikacji ZOOM do nauczania muzyki dostępna jest pod adresem: https://youtu.be/z8clTp4WTBo

Komunikat w sprawie PRACOWNICZYCH PLANÓW KAPITAŁOWYCH

Warszawa, 22 lutego 2021 r.

Szanowni Państwo,

zgodnie z przyjętą ustawą z dnia 04 października 2018 r. o Pracowniczych Planach Kapitałowych (dalej „PPK”), Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. F. Chopina w Warszawie z dniem 01 stycznia 2021 r. przystąpił do programu PPK.

W dniu 25 stycznia 2021 r. Pracodawca wraz ze stroną społeczną dokonał wyboru instytucji finansowej i podpisał umowę o zarządzanie PPK z TFI PZU SA.
W związku z powyższym przygotowaliśmy dla Państwa szereg przydatnych informacji dotyczących Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Poniżej możecie Państwo zapoznać się ze szczegółami programu oraz skorzystać z zamieszczonych druków m.in. dotyczących zwiększenia składek, przystąpienia czy też rezygnacji z programu. Informacje te zostaną Państwu przesłane również na adres poczty służbowej.

PROSIMY O DOGŁĘBNE ZAPOZNANIE SIĘ Z MATERIAŁAMI O PPK I PODJĘCIE ŚWIADOMEJ DECYZJI O POZOSTANIU W PROGRAMIE.

  • Wszyscy pracownicy w wieku od 18 do 55 roku życia (decyduje data urodzenia) zatrudnieni na podstawie umowy o pracę zostali AUTOMATYCZNIE zapisani do PPK. Osoby, które mimo wszystko nie chcą korzystać z możliwości oszczędzania w PPK proszone są o złożenie deklaracji o rezygnacji w nieprzekraczalnym terminie do 12 marca 2021 r. (druk dostępny na stronie szkoły oraz w poczcie służbowej). Deklaracje można złożyć w kadrach, księgowości i obu sekretariatach szkoły.
  • Wszystkich pracowników w wieku powyżej 55 roku życia, którzy chcieliby przystąpić do programu, prosimy o złożenie deklaracji o przystąpieniu do PPK w nieprzekraczalnym terminie do 12 marca 2021 r. (druk dostępny na stronie szkoły oraz w poczcie służbowej). Deklaracje można złożyć w kadrach, księgowości i obu sekretariatach szkoły.
  • Zgodnie z ustawą do PPK nie mogą przystąpić osoby, które ukończyły 70 rok życia.

Powyższy komunikat w pliku pdf


  1. STRONA INFORMACYJNA DLA PRACOWNIKÓW I PRACODAWCÓW PRZYGOTOWANA PRZEZ PZU
  1. OFICJALNA STRONA INFORMACYJNA PFR (POLSKI FUNDUSZ ROZWOJU)
  1. KALKULATORY PPK
  1. ULOTKI INFORMACYJNE PPK (pliki pdf)
  1. DEKLARACJE I WNIOSKI DO POBRANIA - pliki pdf
  1. ZAGADNIENIA PRAWNE PPK (plik pdf)
  1. INNE MATERIAŁY DO POBRANIA
Skip to content